0

Немає товарів

0 ₴ Сумма

Оформити

Прекрасний вибір
Товар Кіл-ть Ціна
Продовжити покупки Оформити замовлення
Сумма

Повернення товару здійснюється.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, за умови дотримання встановлених Законом умов і норм.
Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
- за умови, що він не використовувався;
- за умови, що збережено його товарний вигляд;
- за умови, що збережені його споживчі властивості, упаковка, ярлики, пломби;
- за умови наявності розрахункового документа (чека), виданого продавцем при покупці;
роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується в заводській упаковці з ярликами і пломбами. Наявність непошкоджених ярликів і пломб і є вирішальним фактором, що визначає товарний вигляд продукту.
Чи не використовувався: Вся продукція поставляється в упакованому вигляді, зі стікерами та ярликами. Відсутність цих складових, а також які б то не було сліди використання товару, можуть стати причиною відмови в поверненні або обмін даного товару.
Ярлики, стікери, розрахункові документи: Даний пункт також частково відноситься до товарного вигляду продукту. У разі втрати розрахункового документа або пошкодження стікерів і цілісності упаковки, наш магазин залишає за собою право відмови в поверненні або обмін продукції належної якості.
Обміну або поверненню підлягають тільки не розпаковані товари. Товари, на яких є сліди розпакування і вторинної упаковки, обміну не підлягають.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційної зміни ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Також, відповідно до статті 12 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець бере на себе витрати, пов'язані з транспортуванням товару від покупця продавцю, у разі повернення товару. Однак, вартість доставки від продавця покупцеві, при цьому НЕ ВКЛЮЧАЄТЬСЯ в суму цих витрат

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
  • Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.

Повернення та обмін товару здійснюється  службою доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.

1. Зв'яжіться з менеджером за телефоном або у месенджері 


2. Зробіть декілька фото товару саме проблемні місця (Або зробіть відео де показуєте проблему) та пришліть їх у месенджер або на електронну пошту 

3. Запакуйте товар

  • Покладіть товар в оригінальну упаковку.

  • Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба всі деталі комплектуПереконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали

  • Якщо товар містив подарунок то подарунок треба теж повернути.

4. Адресса поверненя уточнюєтся у менеджера.


5. Якщо покупець отримав товар з не повною комплектацією, компанія доправить комплектацію за свій рахунок.

6. Повернення коштів за товар

  • Для повернення коштів вам треба вказати номер карти менеджеру.

  • Кошти повертаются протягом 2-7 днів

7. Обмін товару

  • Новий товар буде надіслан тільки після отримання попереднього (Товар який обмінюємо) протягом 3-5 днів