0

Немає товарів

0 ₴ Сумма

Оформити

Прекрасний вибір
Товар Кіл-ть Ціна
Продовжити покупки Оформити замовлення
Сумма

Гарантія та сервіс

Після покупки велосипеда потрібно додаткове складання та регулювання велосипеда.


Правила обкатки та використання велосипеда:

Регулювання після декількох годин експлуатації: після 2-3 годин експлуатації деякі деталі Вашого велосипеда потребують незначного регулювання. В основному це пов'язано з остаточним розміщенням деталей. Необхідно перевірити натяг тросів перемикача швидкостей. Сорочки троса втрясаються, це веде до того, що необхідно знову відрегулювати натяг тросів для перемикачів швидкостей та гальм. Для самостійного регулювання прочитайте розділ, присвячений регулюванню натягу тросів перемикачів швидкостей. Щодо велосипедів, оснащених одношвидкісною передачею – на початку руху кручення педалей дещо жорстке, це абсолютно нормально. Після декількох годин експлуатації крутити педалі стане легше, ланцюг природних образів послаблюється.

Попередження: інтенсивне використання та/або використання в екстремальних умовах (вода, бруд та ін.) може суттєво скоротити термін експлуатації деталей (шестерні, ланцюги, підшипники тощо) та вимагати більш ретельного догляду.


Розділ гарантії:

  • На Велосипеди Titan: на раму 12 місяці, на комплектуючі 12 місяців або два сезони катання;
  • Велосипеди Cronus: на раму 36 місяців, на комплектуючі 24 місяціж;
  • На Велосипеди Cross та CrossBike: на раму 12 місяців на комплектуючі 6 місяців;

Дія гарантії поширюється на будь-який дефект матеріалів або виготовлення, виявлений представниками сервісного центру компанії продавця, заміну несправних деталей відповідними аналогічними деталями, а також проведення ремонту.


Застосування гарантії:

  • На виробі не повинно бути пошкоджень, що виникли внаслідок неправильних умов експлуатації;
  • Виріб повинен використовуватись за призначенням та повинен проходити технічне обслуговування у нашому сервісному центрі;
  • Оригінальні запчастини не повинні замінюватися на інші деталі;

Гарантія не дійсна у таких випадках:

  • Пошкодження, завдані третьою особою або що виникла внаслідок навмисної дії;
  • ушкодження, що виникли внаслідок невідповідного припису щодо догляду за виробом, недбале використання, участі на змаганнях, порушення правил зберігання або транспортування;
  • частини, що зношуються (лампи, троси, сорочки троса, гальмові колодки, зірки, ланцюг, обода, шестерні, покришки, повітряні камери та ін.) та робота з їх заміни;
  • Порушення регулювань перемикачів та гальм;
  • Виріб, змінений не в нашому сервісному центрі;
  • Оригінальні запчастини замінені іншими;
  • ушкодження, що виникли внаслідок пожежі, блискавки, урагану, вандалізму або впливу з незастрахованими транспортними засобами; гарантія не поширюється на лакофарбове покриття;

Гарантія здійснюється при дотриманні всіх ТО та правильної експлуатації, та проводитися на сервісному центрі компанії.

Товар на сервіс приймається з повним описом проблеми та доставкою на склад сервісу з понеділка по четвер з 10 до 18.00

Детальну інструкцію з експлуатації та догляду за велосипедом можна завантажити тут