Гарантія та сервіс

Після покупки велосипеда потрібна додаткова складання та регулювання велосипеда.


Правила обкатки і використання велосипеда:

Регулювання після декількох годин експлуатації: після 2-3 годин експлуатації деякі деталі Вашого велосипеда вимагають незначно регулювання. В основному це пов'язано з остаточним розміщенням деталей. Необхідно перевірити натяг тросів перемикача швидкостей. Сорочки троса узгоджуються, це веде до того, що необхідно знову відрегулювати натяг тросів для перемикачів швидкостей і гальм. Для самостійного регулювання прочитайте розділ, присвячений регулюванню натягу тросів перемикачів швидкостей. Щодо велосипедів, оснащених одношвидкісний передачею - на початку руху крутіння педалей кілька жорстко, це абсолютно нормально. Після декількох годин експлуатації крутити педалі стане легше, ланцюг природним образів послаблюється.

Попередження: інтенсивне використання і / або використання в екстремальних умовах (вода, бруд та ін.) Може істотно скоротити термін експлуатації деталей (шестерінки, ланцюги, підшипники та ін.) І зажадати більш ретельного догляду.


Розділ гарантія:

  • На Велосипеди Titan: на раму 24 місяці, на комплектуючі 12 місяців або два сезони катання;
  • На Велосипеди Cronus: на раму 36 місяців, на комплектуючі 24 месяцаж;
  • На Велосипеди Cross і CrossBike: на раму 12 місяців на комплектуючі 6 месяцевж;

Дія гарантії поширюється на будь-який дефект матеріалів або виготовлення, виявлений представниками сервісного центру компанії продавця, заміну несправних деталей відповідними аналогічними деталями, а також саме проведення ремонту.


Застосування гарантії:

  • На виробі не повинно бути пошкоджень, що виникли в результаті неправильних умов експлуатації;
  • Виріб повинен використовуватися за призначенням і має проходити технічне обслуговування в нашому сервісному центрі;
  • Оригінальні запчастини не повинні бути замінені на інші деталі;

Гарантія не дійсна в наступних випадках:

  • Пошкодження, завдані третьою особою або виникло в результаті навмисного дії;
  • Пошкодження, що виникли в результаті невідповідного приписи по догляду за виробом, недбале використання, участі на змаганнях, порушення правил зберігання або транспортування;
  • Зношуються (лампи, троси, сорочки троса, гальмівні колодки, зірки, ланцюг, обода, шестерінки, покришки, повітряні камери і ін.) І робота по їх заміні;
  • Порушення регулювань перемикачів і гальм;
  • Виріб, яке було змінено не в нашому сервісному центрі;
  • Оригінальні запчастини замінені на інші;
  • Пошкодження, що виникли в результаті пожежі, блискавки, урагану, вандалізму або впливу з незастрахованими транспортними средствамі.-гарантія непоширюється на лакофарбове покриття;
  • Гарантія здійснюється при дотриманні всіх ТО і правильної експлуатації, і проводитися на сервісному центрі компанії.
  • Товар на сервіс приймається з повним описом проблеми і доставкою на склад сервісу з понеділка по четвер з 10 до 18.00

Детальну інcтрукцію по експлуатації та догляду за велосипедом можна скачати тут;